Udfordringer med TDC’s mobilnet som også berører vores Flexfone løsning

Udfordringer med TDC’s mobilnet

Incident status: Monitoring

Kære bruger

Udfordringen med mobilopkald på TDC Net’s mobilnetværk er nu løst og alt virker igen som det skal.

Vi overvåger fortsat løsningen, inden vi kommer med en endelig slutafmelding.

Hvis du, mod forventning, fortsat oplever udfordringer, er du velkommen til at kontakte os på tlf: 86515151

Vi beklager de gener det har medført.

Venlig hilsen
Flexfone Support


Der er pt. udfordringer med at ringe til ITEMA på vores hovednummer. Dit kald kommer ikke igennem til vores support kø desværre. Tryk # og tast dit nummer så ringer vi dig op.

Udfordringer med TDC’s mobilnet

An update has been posted

Kære bruger

Vi bekræfter hermed, at fejlen er fundet og skyldes nedbrud i TDC Net’s mobilnetværk.

Nogle mobilopkald virker nu fra Flexfone til Flexfone, TDC’s net til Flexfone, samt Flexfone til eksterne (3, Telia, Telenor osv.)
Der er stadig udfordringer på kald fra eksterne til Flexfone mobiler.
Derudover oplever TDC Erhverv og andre operatører der benytter deres netværk, også store udfordringer.

Vi sørger fortsat for, at holde jer løbende opdateret.

Ny status: Senest kl. 13:00

Vi beklager de gener det medfører.

Venlig hilsen
Flexfone Support


Udfordringer med TDC’s mobilnet

New incident: Investigating

Kære bruger

Man kan i øjeblikket opleve udfordringer med opkald på mobiltelefoni.

Vi er i samarbejde med TDC i fuld gang med at undersøge årsagen og sørger for at holde jer løbende opdateret.

Ny status: senest kl. 12:00

Vi beklager de gener det kan medføre.

Venlig hilsen
Flexfone Support